BE THE BEST VERSION OF YOU!!

Jsem Lucka, momentálně jsem na alarmujícím čísle 95 kg, mým cílem je zdravě hubnout a dostat se na plus mínus 70 kg. Takže hurá do toho :).

18. 1. 2012

18. ledna 2012 v 15:05 | Lucka
Měla bych si nafackovat, ale neudělám to. Měla jsem dodržovat ten týdenní jídelníček, ale není to tak. Já jsem fakt přišla na to, že se neumím řídit podle přesně daného jídelníčku, dokážu se jím pouze inspirovat. Nedodržuju tedy ten stanovený, ale - inspiruju se jím a jím rozumně. Od pondělka jsem neměla nic vyloženě špatného, což je super. Napíšu vám, jak měl můj jídelníček vypadat aspoň první dva dny:

S - bílý jogurt, cornflakes
Sv - ovoce (banán, pomeranč)
O - rizoto se zeleninou
Sv - plátek slunečnicového chleba, lučina, paprika
V - bramborová polévka

S - jogurtové mléko nebo kefír, sojový rohlík
Sv - ovoce (grep, hroznové víno)
O - špagety s tuňákem
Sv - jogurt bílý
V - zeleninový salát (šopský)

Co na něj říkáte? Takhle to mělo v pondělí a v úterý vypadat.

Dneska mě čeká to speciální cvičení, těším se moc.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Veru Veru | Web | 18. ledna 2012 v 17:05 | Reagovat

Jo, to vypadá jako takovej normální jídelníček, nic šílenýho a samý jídla, který si dělám normálně. No ještě bys nám sem mohla dát porovnání, cos teda doopravdy jedla ;-)

2 fitness-girl fitness-girl | Web | 18. ledna 2012 v 17:22 | Reagovat

No na mě by to bylo asi málo - hlavně dopoledne. Jen ovoce na svačinu mi nestačí :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama