BE THE BEST VERSION OF YOU!!

Jsem Lucka, momentálně jsem na alarmujícím čísle 95 kg, mým cílem je zdravě hubnout a dostat se na plus mínus 70 kg. Takže hurá do toho :).

Plán jídelníčku 22. - 26. 8.

21. srpna 2011 v 14:21 | Lucka
1. týden PLÁN

Všimla jsem si, že se mi tam často objevuje na svačinu sýr, zatím nejsem v těch svačinách moc nápaditá, to přijde snad s časem. Budu ten sýr ale obměňovat, nebude pořád stejný. Tak to je můj plán na první týden, který mám v sešitu napsaný. Pitný režim si budu dopisovat do sešitu a budu vás informovat, kolik jsem toho vypila.

Pondělí 22.8.
snídaně: čoko ovesná kaše, banán
svačina: pečivo, sýr
oběd: zapečený lilek, brambory
svačina: sýr, zelenina
večeře: vaječina, zelenina, plátek chleba(celozr.)

Úterý 23.8.
snídaně: chleba(celozr.) s lučinou, zelenina
svačina: jogurt, piškoty
oběd: sójové maso, zelenina, brambory
svačina: active křehké plátky grahamové asi 2-3 ks, sýr, zelenina
večeře: kuskus se zeleninou

Středa 24.8.
snídaně: čoko ovesná kaše, ovoce
svačina: sýr, zelenina
oběd: fazole s rajčatovou omáčkou, plátek chleba
svačina: 2 "polystyreny", rajče
večeře: vajíčka natvrdo, pečivo, zelenina

Čtvrtek 25.8.
snídaně: jogurt, ovoce
svačina: pečivo, sýr
oběd: zeleninové rizoto
svačina: přesnídávka
večeře: pórková polévka

Pátek 26.8.
snídaně: mléko, dobrá vláknina, ovoce
svačina: pečivo, sýr, zelenina
oběd: sójové maso, zelenina, těstoviny
svačina: sýr, zelenina
večeře: pečený pangasius, dušená zelenina
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 hubnuti-nutne hubnuti-nutne | Web | 21. srpna 2011 v 14:56 | Reagovat

tak tohle bych vážně nebyla schopná splnit :D nikdy totiš nevím co bude doma :)

2 barumka barumka | Web | 21. srpna 2011 v 21:37 | Reagovat

Peknej jidelnicek sis sestavila, jen bych ve st a hlavne ve ct pridala bilkoviny, dost tam chybi:)

3 Oliverova Oliverova | Web | 22. srpna 2011 v 18:24 | Reagovat

Tak hlavně aby to nebyl sýr mazací. To není žádný sýr.
Máš to naplánovaný dost konrétně. Nechci ti kazit elán, ale tenhle přístup ti podle mě nepomůže na to jídlo nemyslet. Naopak, budeš o něm muset hodně přemýšlet (mám všechno na příští den?) A přitom jak si psala, když si na dovolené na jídlo nemyslela, dvě kila byla dole raz dva.
Ale třeba se mejlím a systém plánování ti sedne. Nenech se mým zamyšlením odradit :).

4 ninety-to-seventy ninety-to-seventy | Web | 22. srpna 2011 v 19:02 | Reagovat

Kdybych takhle vydrzela jist, pripadala bych si jako superman :) Já si to nedokážu takhle dopředu plánovat - nikdy nevím, co bude doma a na co budu nebo nebudu mít chuť... Ale drzim palce!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama