BE THE BEST VERSION OF YOU!!

Jsem Lucka, momentálně jsem na alarmujícím čísle 95 kg, mým cílem je zdravě hubnout a dostat se na plus mínus 70 kg. Takže hurá do toho :).

23. 8. 2011

23. srpna 2011 v 11:25 | Lucka
Tak snídani jsem měla dneska teda úplně jinou, než bylo v plánu, ale to vůbec nevadí. Zdravá byla. Ten můj plán se začíná opravdu projevovat jako záchytné body :-). Některé věci splním a ostatní si třeba upravím, podle chuti, času a možností. Přikládám i foto. Byl to bílý jogurt + müsli + banán + několik lískových oříšků. Och, to byla dobrota :-)

Děvčata, mám na vás prosbu. Můžete mi dát své tipy co jíte před a po cvičení? A jakou dobu před a po? Děkuji moc za rady, tipy.. :-)

Cítím v sobě totiž nějakou silnou vůli, že už mě prostě nebaví užírat se myšlenkama na to, jak nikdy nedosáhnu svého cíle, ptž jsem zase a opět snědla to a tamto. Byla jsem totálně slabá a neschopná. Nevím, teď se cítím tak nějak líp a odhodlaněji. To znamená, že mám i velkou chuť na cvičení. Ráda bych začala s tím svým plánem po+st+pá = intervalový trénink, út+čt = posilování.

Dneska mám za sebou 40 minut posilování se Cindy Crawford a zjistila jsem, že jsem slabá jako moucha, hlavně teda břicho. Tam mám hodně velké rezervy. Ale já nepolevím a jednoho dne to zvládnu bez problému :-)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 barumka barumka | Web | 23. srpna 2011 v 20:12 | Reagovat

Pred a po cviceni se ma vzdycky jist pul hodku az hodinu, urcite ne min jak pul hodky, abys nenarusila spalovani. Jinak je dobra vzdy kombinace sacharidu a bilkovin - pred cvicenim prevazuji sacharidy (nebo muzou byt jen sacharidy samotne, napr. ovoce) - treba jogurt s musli, po cviceni naopak prevazuji bilkoviny (v pripade, ze hubnes, jinak muzou byt sacharidy), takze treba proteinovej napoj nebo tvaroh (necim dochucenej) nebo proteinova tycinka, ale kdyz si das sacharidy (ovoce, musli tycinku), tak se svet nezblazni. Ono to ani neni uplne jednoznacny, jestli jist po cviceni, nekdo doporucuje az 2 hodiny nejist, ale myslim, ze to nejak extra nefunguje, mozna tak v pripade, ze by clovek nejedl uz vubec nic. Ja osobne pred a po cviceni nejim, resp. jim v ramci odpo svaciny a pak veceri a mezi tim mam cviceni, pricemz nejim min jak pul hodiny pred cvicenim, spis to byva vic jak hodka, ono se mi s plnym zaludkem cvici blbe. Tak snad z toho nejsi uplne zmatena:)

2 Willandra Willandra | Web | 24. srpna 2011 v 8:50 | Reagovat

Přítel je na chmelu někde na druhé straně republiky někde u Žatce. ;-)

3 Willandra Willandra | Web | 24. srpna 2011 v 9:08 | Reagovat

Ty ženské z výroby nás z ochranky nemají rády, protože ony musí dělat, zatímco my "se procházíme a očumujeme". :-D
Ale kdybys ty důchodce viděla, jak byli nastartovaní s těmi vozíky a jak se hrnuli na zeleninu a pečivo! Měli by jim na ty vozíky dávat nějaká oprávnění, je to o život. :-D

4 think-ana think-ana | Web | 24. srpna 2011 v 9:22 | Reagovat

pěkný jídelák;)
jinak já si taky dávám před a, po pauzu, ona mamka mi říkala, že bych neměla i u jídla moc pít, abych si to neprodlužovala :D ale nějakou logiku to dává;) takže půlhodinky určitě;)
oříšky jsou fajn, ale já jsem na ně alergická, takže :!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama