BE THE BEST VERSION OF YOU!!

Jsem Lucka, momentálně jsem na alarmujícím čísle 95 kg, mým cílem je zdravě hubnout a dostat se na plus mínus 70 kg. Takže hurá do toho :).

Srpen 2011

30. 8. 2011

30. srpna 2011 v 12:36 | Lucka |  Jak to jde
Tak jsem zase zpátky mezi živými :-). Mám po šíleném pracovním víkendu. V sobotu jsem pracovala celý den a v neděli jsem to už nevydržela a odpoledne jsem šla s přítelem na kolo. Takže zbytek jsem dodělávala večer až do půl druhé v noci. A vstávala jsem v osm. Takže včera jsem byla naprostá mrtvola. Ale - práce je hotová a to je hlavní.

Hodně z vás se ptá, jakou že práci to mám. Občas se mi ozvou z jedné společnosti, která dělá marketingové výzkumy. Dříve jsem tam byla pečená vařená, protože nás brigádníky chtěli hodně často. Ale od ledna změnili systém a teď se ozvou jednou za čas už jen na jeden druh práce - vkládání hotových dotazníků do počítače. A to jsou ty moje občasné víkendové zápřahy.

Mimo to chodím ještě už dva roky dvakrát týdně do jedné finanční firmy uklízet. Od čtvrtka se mi k tomu ještě přidá další brigáda - roznášení letáků, budu mít oblast hned vedle pošty, takže s tím nemusím lítat nikde daleko. To budu dělat třikrát týdně. A když u toho vydržím, tak bych si mohla konečně začít šetřit na věci, které si chci koupit. Např. nové kolo nebo sportovní podprsenku. Je fajn, že když nebudu muset dva roky moc chodit do školy, tak mám brigády. O zábavu tedy nebudu mít od čtvrtka nouzi.

Přítel včera nadhodil, že by měl začít běhat. A toho jsem se chytla. Hraje florbal a chce se dostat zase do kondice než mu začnou tréninky. Už milionkrát jsem ho přemlouvala, abychom spolu chodili běhat a on furt, že ne!! A včera jak jsme byli na kole, tak jsme viděli chlapa běžce. A mu se asi hnulo svědomí, že by měl zase něco dělat. Takže pokud od toho neustoupí, tak bychom mohli běhat spolu a já bych měla velkou radost. Ve dvou se to lépe táhne :-)

Jídlo je dobré, nedělám zatím žádné koniny :-). Ale přiznám se, mám obrovsku chuť na šmoulovou a čokoládovou zmrzlinu :-D.

25. + 26. 8. 2011

26. srpna 2011 v 23:25 | Lucka |  Jak to jde
Ahoj :-)

Tak máme za sebou nejteplejší den prázdnin. Na to, jak jsem myslela, že tento den nezvládnu a že ze mě bude lít ještě víc než obvykle, to dopadlo jinak. Docela jsem to zvládala, což se divím, když bylo tak 35 stupňů. Byl to nakonec fajn den, i když fakt dost horký :-)

Včera jsem jídelníček dodržela, i dneska. Včerejší pohyb jako 24. 8., takže 20 minut rotoped, protažení a 5 minut běh na místě + večerní kolo. Dneska bylo jenom to kolo.

No... tak mám týden plánovaného jídelníčku za sebou... A .. Myslím, že jsem se díky tomu naučila rozumně jíst, ptž jsem za celý týden neměla chutě na nic hříšného, což se u mě může považovat za úspěch. Ale.. už si ten jídelníček nebudu zapisovat a plánovat. Už to umím sama z hlavy, říct si, co bych si měla nebo neměla dávat. Ten týden, který mám v sešitě napsaný, budu brát jako takový inspirativní, když bych si nevěděla rady, co si dát k jídlu.

Dneska jsme s přítelem jeli na kole k potůčku, ke kterému jezdíme hodně často. Máme to tam rádi. Tak přidávám pár fotek. Rádi tam pozorujeme západ slunce, tak i jednu takovou romantickou fotku pro vás mám :-)

Dneska jsem si zase přivezla práci na doma na víkend. Ach jo. Mám toho celkem dost, takže budu přes víkend od rána do večera zavalena prací, abych to vůbec stihla. Dnes jsem totiž neudělala ani kousek. Jojo, lenora. Od rána musím máknout. A budu ráda, když mi oba dny zůstane čas na chvíli na kolo. Je třeba toho využít, dokud je hezky.

24. 8. 2011

24. srpna 2011 v 16:43 | Lucka |  Jak to jde
Jídelníček dneska zatím pohodě. Pohyb - 20 minut na rotopedu, protažení a asi 5 minut běhu na místě. Řeknu vám, lilo ze mě teda pěkně.. :-))

Všem, komu se nechce nic se sebou dělat, ptž jsou zhnilé, dám trochu motivaci, protože to motivuje i mě. Život je moc krátký na to, abych ho marnila tím, že budu jíst samé hnusné věci a nehýbat se. Pak bych se většinu života akorát tak trápila a nebyla se sebou spokojená. A to nechci. A proto jsem se do toho pustila naplno. Už tři dny jsem nejedla v podstatě nic španého, jako sladkosti a takové věci. A pozor - nechybí mi to. Nějak mě přestalo bavit se tím ládovat. Přinese to chviličku potěšení, ale způsobí to takové následky (pokud se hříšné věci konzumují ve velké míře), že se pak člověk sám sobě nelíbí.

Když vidím v zrcadle svá stehna, tak je mi špatně. To je asi část těla, která se mi na mě nejvíc nelíbí. A takhle jsem dopadla díky "žraní" a téměř nulovému pohybu. Nebojte, není to tak, že bych se nenáviděla, jen nemám ráda vzhled svého těla.

A proto jsem se rozhodla konečně něco kloudného dělat. A dělám. Chci stehna, které se netřepou, které nemají hrboly a které se o sebe netřou, chci bříško, které není tak velké, jako bych byla těhotná, chci břiško bez tuku, vypracované. Chci pořádně zpevnit své ruce. Chci změnit svou postavu k nepoznání. Chci vymazat ze svého života období žranic a lenosti. POVEDE SE MI TO!

23. 8. 2011

23. srpna 2011 v 11:25 | Lucka
Tak snídani jsem měla dneska teda úplně jinou, než bylo v plánu, ale to vůbec nevadí. Zdravá byla. Ten můj plán se začíná opravdu projevovat jako záchytné body :-). Některé věci splním a ostatní si třeba upravím, podle chuti, času a možností. Přikládám i foto. Byl to bílý jogurt + müsli + banán + několik lískových oříšků. Och, to byla dobrota :-)

Děvčata, mám na vás prosbu. Můžete mi dát své tipy co jíte před a po cvičení? A jakou dobu před a po? Děkuji moc za rady, tipy.. :-)

Cítím v sobě totiž nějakou silnou vůli, že už mě prostě nebaví užírat se myšlenkama na to, jak nikdy nedosáhnu svého cíle, ptž jsem zase a opět snědla to a tamto. Byla jsem totálně slabá a neschopná. Nevím, teď se cítím tak nějak líp a odhodlaněji. To znamená, že mám i velkou chuť na cvičení. Ráda bych začala s tím svým plánem po+st+pá = intervalový trénink, út+čt = posilování.

Dneska mám za sebou 40 minut posilování se Cindy Crawford a zjistila jsem, že jsem slabá jako moucha, hlavně teda břicho. Tam mám hodně velké rezervy. Ale já nepolevím a jednoho dne to zvládnu bez problému :-)

22. 8. 2011

22. srpna 2011 v 20:53 | Lucka
Tak mám za sebou první den podle jídelníčkového plánu. Zdařil se, jen oběd jsem upravila, místo zapečeného lilku jsem si na troše másla osmahla cibuli, pak přidala nakrájená rajčata a kostičky lilku (předtím spařený vřelou vodou). To jsem trošku osolila, zamíchala, přikryla pokličkou a nechala podusit. Pak jsem tam přidala trochu adžiky, trošičku kečupu, promíchala a servírovala s těstovinami. Bylo to moc dobré, přikládám foto.

Musím se pochlubit, že jsem dnes neměla žádnou sladkost či jinou hříšnost. To jsem moc ráda! Je to úspěch, protože jinak jsem si každý den vždycky něco dala. A vůbec mi to sladké dneska nechybělo. Třeba mi to vydrží.

Všimla jsem si, že většina z vás mi k tomu mému jídelníčkovému plánu píše, že by se podle toho nemohli řídit, ptž nikdy neví, co bude doma nebo jestli to budou mít k dispozici. Já ale vycházela z potravin, které doma k dispozici mám, nejsou to žádné extravagantní věci, kvůli kterým bych musela běhat po obchodech a dělat si jejich zásoby, abych mohla splnit jídelníček. Takže v pohodě. Mi to právě takhle vyhovuje. Sestavovala jsem vážně z toho, co jsem viděla, že máme doma nebo dokoupím max. dvě věci. Taky když se podívám, co mám na daný den v plánu k jídlu, a stane se, že na to nebudu mít chuť, tak to nebudu hrotit a dám si prostě něco jiného. To zas neberu tak, že se zhroutí svět, když si dám něco jiného (samozřejmě zdravého) než co bylo v plánu :-), to zas ne.

Jinak dnešní pohyb byl akorát chůze. Nejdřív dopoledne, když jsem jela do centra do školy vyřídit potvrzení o studiu a pak odpoledne jsme se šli s přítelem projít, to jsme šli takových asi 4-5 km. Měla jsem v plánu jet se projet na kole, ten den ale nějak rychle utekl, že jsem to už nestihla.

Výletní víkend

22. srpna 2011 v 20:28 | Lucka |  Jak to jde
Tento víkend byl takový výletní. V sobotu jsme byli s přítelem na Bašce a v neděli ve Štramberku. Tak se můžete kouknout na pár fotek. Byl to fajn víkend. První foto je z Bašky, druhé a třetí ze Štramberka.

Plán jídelníčku 22. - 26. 8.

21. srpna 2011 v 14:21 | Lucka
1. týden PLÁN

Všimla jsem si, že se mi tam často objevuje na svačinu sýr, zatím nejsem v těch svačinách moc nápaditá, to přijde snad s časem. Budu ten sýr ale obměňovat, nebude pořád stejný. Tak to je můj plán na první týden, který mám v sešitu napsaný. Pitný režim si budu dopisovat do sešitu a budu vás informovat, kolik jsem toho vypila.

Pondělí 22.8.
snídaně: čoko ovesná kaše, banán
svačina: pečivo, sýr
oběd: zapečený lilek, brambory
svačina: sýr, zelenina
večeře: vaječina, zelenina, plátek chleba(celozr.)

Úterý 23.8.
snídaně: chleba(celozr.) s lučinou, zelenina
svačina: jogurt, piškoty
oběd: sójové maso, zelenina, brambory
svačina: active křehké plátky grahamové asi 2-3 ks, sýr, zelenina
večeře: kuskus se zeleninou

Středa 24.8.
snídaně: čoko ovesná kaše, ovoce
svačina: sýr, zelenina
oběd: fazole s rajčatovou omáčkou, plátek chleba
svačina: 2 "polystyreny", rajče
večeře: vajíčka natvrdo, pečivo, zelenina

Čtvrtek 25.8.
snídaně: jogurt, ovoce
svačina: pečivo, sýr
oběd: zeleninové rizoto
svačina: přesnídávka
večeře: pórková polévka

Pátek 26.8.
snídaně: mléko, dobrá vláknina, ovoce
svačina: pečivo, sýr, zelenina
oběd: sójové maso, zelenina, těstoviny
svačina: sýr, zelenina
večeře: pečený pangasius, dušená zelenina

Jídelníčkový sešit

21. srpna 2011 v 14:03 | Lucka
Tak jsem vám vyfotila sešitek, do kterého si budu zapisovat plány jídelníčků. Je to fajný sešit a doufám, že mi to pomůže. Jinak se z toho asi nikdy nevyhrabu a nedostanu se ani na sedmdesát kilo.

Foto z dovolené

15. srpna 2011 v 11:33 | Lucka |  Něco o mě

Tak jsem zase doma, zpátky v realitě :-). Bylo tam krásně, ale parádní překvápko mě čekalo i doma, stoupla jsem na váhu a ta ukázala 77 kg!!!! Takže o dvě kilča méně než před dovčou. Parááááda!! Mám obrovskou radost a o to větší chuť pustit se do hubnutí naplno, protože vidím, jak to krásně jde, když se člověk hýbe a jí střídmě.

Tady máte nějaké ty fotečky z dovči :-) - poznámky k fotkám - koníčky jsme viděli po cestě k Janovu hradu v Lednici, fotka, kde ležím je z největší vinařské oblasti Velké Bílovice, nádherné místo, jak jedu na kole, tak to jedeme kolem Nových Mlýnů, trasa měla celkem 36 km, parádní výlet, ten pejsek není můj, ale od báječného vinaře, který má úžasné víno a dokonce jsme se dozvěděli, že se u něj ve sklepě natáčel kousek Bobulí, a ta poslední fotka, ty nádherné vinice, to je foto ze Zaječí, jsou to vinice Vinařství u kapličky, kde se Bobule taky natáčely, to je taky moc krásné místo.

Poznámka - foto bylo mírně promazáno, původně tu bylo pět fotek, dvě jsem smazala, kdo viděl, stihl, kdo ne, tak už je neuvidí :-). Trocha anonymity neuškodí :-).